Biznes i kariera

Aplikacja mobilna zintegrowana z CRM-em dla deweloperów – jakie daje możliwości?

• Zakładki: 52


System CRM dedykowany branży nieruchomości to oprogramowanie, którego funkcjonalności znacząca wykraczają poza możliwości dostępne w uniwersalnych CRM-ach. Te drugie są programami, które ułatwiają zarządzanie kontaktem z klientem, z kolei CRM dla deweloperów to zaawansowany system, z modułami i funkcjami dostosowanymi do potrzeb deweloperów mieszkaniowych. Wybierając taki system do swojej firmy, warto zwrócić uwagę nie tylko na funkcje, dzięki którym możliwa jest automatyzacja procesów biznesowych, ale również na integrację CRM-u z aplikacją mobilną. Dlaczego jest to takie ważne?

Dlaczego warto wybrać CRM dla deweloperów dostępny w aplikacji mobilnej?

Praca w firmie deweloperskiej jest wymagająca na każdym stanowisku – szczególnie, gdy nie mamy dostępu do komputera. Specjaliści z poszczególnych działów na każdym etapie realizowania swoich zadań starają się wyprzedzać o krok konkurencję oraz nowe trendy. Wielu pracowników pracuje na co dzień w terenie lub dzieli pracę biurową z pracą mobilną. Handlowcy, specjaliści ds. obsługi zgłoszeń serwisowych, pracownicy odpowiedzialni za odbiory techniczne nieruchomości potrzebują zatem narzędzi, które sprawdzą się w pracy poza biurem.

CRM dla deweloperów dostępny w przeglądarce internetowej bez konieczności instalowania oprogramowania na komputerze jest rozwiązaniem elastycznym – możliwość zalogowania się do programu na każdym laptopie zwiększa swobodę, jednak praca w terenie staje się jeszcze wygodniejsza, gdy istnieje możliwość korzystania z CRM-u poprzez aplikację mobilną na telefonach z Androidem oraz iPhonach. Instalując ją w telefonie czy na tablecie, dostęp do aktualnych informacji, możliwość wprowadzania zmian i zapisywania realizacji kolejnych zadań znaczą skraca czas pracy i ułatwia jego organizację. Telefon pozawala również na wykonanie fotografii związanej ze zgłoszeniem serwisowym czy automatyczne zarejestrowanie informacji o rozmowie telefonicznej z rozpoznanym numerem klienta.

Integracja CRM-u dla dewelopera z aplikacją mobilną podnosi standardy obsługi klienta

Aplikacja mobilna to również wygodne rozwiązanie dla klientów – w strefie klienta dostępne są takie informacje, jak saldo dla umowy, harmonogram spłat, a także dokumenty dotyczące nieruchomości. Z poziomu telefonu jest również dokonywanie zgłoszeń serwisowych oraz śledzenie ich statusu. Biorąc pod uwagę rosnącą przewagę urządzeń mobilnych nad stacjonarnymi, firma deweloperska udostępniając dostęp do panelu klienta w aplikacji mobilnej, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Podniesienie standardów obsługi i satysfakcji klienta to jedne z najważniejszych elementów budowania wizerunku profesjonalnej firmy w każdej branży, również w branży nieruchomości.

Aplikacja mobilna ułatwia pracę w terenie, zdalną i hybrydową. Jest ona również komfortowym rozwiązaniem dla klientów, dlatego wybierając CRM dla firmy deweloperskiej, warto postawić na dostawcę, który oferuje również aplikację na urządzenia mobilne.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
4 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *