Biznes i kariera

Personalizowane paczki firmowe a zasady wręczania upominków

• Zakładki: 15


Współcześnie obdarowywanie prezentami pracowników, partnerów biznesowych i kontrahentów jest ogólnie przyjętą normą. Uznaje się to za formę okazania szacunku oraz podziękowanie za dotychczasową współpracę. Jeśli chcemy wręczyć personalizowane paczki firmowe i nie popełnić przy tym faux-pas, powinniśmy znać kilka podstawowych zasad.

Co umieszczać w paczkach firmowych a czego unikać?

Bez względu na okazję, którą kierujemy się przy wręczaniu prezentów biznesowych, powinniśmy znać kilka podstawowych zasad dawania upominków w biznesie. Często mówi się, że jednym z podstawowych błędów jest wręczanie partnerom gadżetów reklamowych. Kojarzy się to z lekceważeniem drugiej osoby i świadczy o braku czasu na znalezienie właściwego podarunku. W złym tonie jest także wybieranie przedmiotów osobistego użytku na przykład perfum. Przez niektórych może to zostać odebrane jako zbytnie spoufalanie się. Nie we wszystkich kulturach dobrze odbierany jest prezent w postaci alkoholu. Nie zawsze znamy naszych partnerów biznesowych na tyle dobrze, by trafić w ich gust i przy tym ich nie urazić.

Czy personalizowane paczki firmowe są dobrym rozwiązaniem? Jak najbardziej! Obdarowana taką paczką osoba na pewno doceni gest i dostrzeże, jak dużo pracy musieliśmy włożyć w wybranie podarunku w takiej formie. Warto pamiętać, żeby upominek był jak najbardziej dopasowany do osoby, którą mamy obdarować. Wtedy nasza misja z całą pewnością zakończy się sukcesem.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą polskigift.pl.

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
34 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *