Nieruchomości

Jak oprogramowanie dla dewelopera wspiera proces odbiorów nieruchomości?

• Zakładki: 12


CRM VoxDeveloper  jest kompleksowym narzędziem, wspierającym zarządzanie wszystkimi procesami biznesowymi w firmie deweloperskiej. Jednym z nich jest odbiór nieruchomości, który dzięki systemowi voxCRM przebiega znacznie sprawniej zarówno dla dewelopera, jak i dla klienta. Poznaj najważniejsze funkcjonalności modułu do zarządzania odbiorem nieruchomości.

Jak oprogramowanie dla dewelopera voxCRM wspiera proces odbioru nieruchomości?

Głównym celem każdego dobrego CRM-u jest automatyzacja i wsparcie procesów. Oprogramowanie dla dewelopera voxDeveloper stanowi dedykowane narzędzie dla firm deweloperskich i biur nieruchomości, oferując funkcje dostosowane do potrzeb tej specyficznej branży. To ważne, ponieważ voxCRM umożliwia efektywne zarządzanie każdym procesem towarzyszącym sprzedaży nieruchomości w tym również procesem odbioru.

System przechowuje wszystkie informacje  niezbędne do przygotowania, realizacji i rozliczenia procesu odbioru mieszkania czy domu. Jego funkcje pozwalają na wygodne filtrowanie danych, ułatwiając dotarcie do poszukiwanych informacji. Np. planowanych lub zrealizowanych  odbiorów, przypisanych do określonego klienta lub uporządkowanych według różnych kryteriów – np. status, data czy osoba zarządzającej procesem odbioru. 

Dodatkowo praktycznym rozwiązaniem jest kalendarz dostępny w systemie ułatwiający planowanie i koordynację odbiorów czy funkcja operacji grupowych, umożliwiająca zbiorcze wysyłanie zaproszeń na odbiór.

Karta odbioru nieruchomości w oprogramowaniu dla dewelopera voxCRM

Karta odbioru nieruchomości zawiera wszystkie informacje dotyczące procesu odbioru wybranego mieszkania bądź domu. Znajdują się w niej m.in. zdjęcia, dokumenty lub zamieszczone notatki. Dodatkowo mamy dostęp do planów nieruchomości, na których za pomocą specjalnych markerów możemy zaznaczać np. usterkę lub zrealizowaną zmianę lokatorską. 

Nie można pominąć innych ważnych elementów karty odbioru, takich jak dane kontaktowe klienta czy planowana data i godzina odbioru. Oprogramowanie dla dewelopera umożliwia również automatyczne wygenerowanie i wysłanie przypomnienia o planowanym odbiorze. W systemie znajdują się także informacje dotyczące liczby kluczy, domofonów, stanu liczników czy kod do klatki. Użytkownicy systemu mogą w łatwy sposób wygenerować lub dodać szablon np. protokołu odbioru, co ułatwia zarządzanie procesami. 

Obsługa oprogramowania dla dewelopera jest intuicyjna, co ułatwia pracę specjalistów – również tych, korzystających z systemu poprzez aplikację mobilną. Wszystko to przekłada się na sprawne zarządzanie procesem odbioru mieszkań, jak i innych procesów biznesowych w firmie deweloperskiej.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
138 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *