Biznes i kariera

Papier z logo firmy — czemu służy?

• Zakładki: 12


Listownik zwany częściej papierem firmowym to bardzo praktyczny element pozwalający budować markę. Wykorzystywany jest w wielu prestiżowych firmach i traktuje się go wręcz jako niezbędny artykuł papierniczy. Do czego tak naprawdę może nam się przydać papier z logo firmy?

Czym jest listownik?

Nazwa listownik jest używana stosunkowo rzadko. Znacznie częściej możemy spotkać się z nazwą papier firmowy czy papier z logo firmy. Jak można się domyślić, jest to papier, na którym umieszczamy logo firmowe, ale także wybrane elementy graficzne czy dane. 

Do czego wykorzystać papier firmowy?

Papier firmowy spełnia przede wszystkim funkcję praktyczną. To na nim możemy wysyłać różnego rodzaju pisma do kontrahentów, klientów, a nawet urzędów i innych instytucji. Poza tym używamy go także do sporządzania pism wewnętrznych. Co z funkcją reklamową? Nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystać listowniki w taki właśnie sposób. Jeśli planujemy akcję marketingową, listy do potencjalnych klientów powinniśmy wysłać właśnie na papierze z logo naszej firmy.

Papier firmowy w budowaniu tożsamości marki

Nie jest tajemnicą, że papier firmowy to element budujący tożsamość marki. Musimy więc pamiętać o tym, by jego projekt był zgodny ze strategią wizualną. Mowa tutaj o kluczowych dla firmy barwach, najczęściej wykorzystywanych w projektach graficznych czcionkach, grafikach i innych ważnych regułach. Spójność ze strategią wizerunkową jest niezbędna do tego, by przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności firmy i przedstawienie jej jako uporządkowanej oraz profesjonalnej.

Papier firmowy możemy zamówić między innymi w drukarni PrintExPress w Łodzi.

Fot. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
6 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *